h1

Класации и домати

февруари 26, 2009

imgp0016

„Нож и виличка“ е първи в класацията за български кулинарни блогове на e-vestnik, което няма как да не ни кара да се чустваме горди с него.

Напоследък е малко трудно със смогването, защото за съжаление основните ни занимания са в съвсем друга област, пък и често изскачат и извънкласни занятия, но скоро започваме пак с активното блогване, въпреки че както наближават 2 броя избори, промени в СК и други неща, които изискват намеса на всеки нормално мислещ гражданин, любовта ни към цялата култура около храната ще страда дълбоко, просто от сега го усещам.

А тя е точно това, което кара блогът да живее и да се движи напред. Готвенето е страст, а не досадно задължение, храненето е част от цялостния modus vivendi, колкото и папа Григорий І да е смятал, че търсенето на удоволствия чрез качествена храна, за да се задоволят „низките усещания“ на вкуса е един от най-сериозните грехове.

А понякога не е необходимо да готвиш нещо сложно, или пък изобщо да готвиш, един топъл градински домат в августовски ден може да е ключът към познанието.

NB към авторите на статията – има още много кулинарни български блогове, които могат да бъдат намерени през TBL (например).

17 коментара

  1. Може да има още много други кулинарни блогове(и на български и на английски),но на мен точно този ми харесва!


  2. хе, че ако нож и виличка не е първи, кой да е?!? :)


  3. Скачам от радост около бюрото ми :) Браво! Браво! (бурни аплаузи). Все така.


  4. Браво на вас момичета!Много ми харесва блога ви.Открих го преди няколко месеца и оттогава ми е любим.С удоволствие чета рецептите ви ,а няколко вече съм пробвала.Продължавайте все така!


  5. а честито!
    ще почерпите:)


  6. haideeee, 4akame s neturpenie novi i novi recepti, ne 4e starite ne gi prepovtarjam de, ama iskam o6te vkusnotii ot vas!!!!! :))))


  7. Мерси, мерси :)


  8. Считайки се за косвен човек от кухнята, съм изпълнена с МНОГО гордост, никакви предразсъдъци и с още по голям апетит. Бравоооос.


  9. И аз се присъединявам към фен-групата на блога :-)Поздравления. Заслужавате първото място.


  10. Честито и от мен! Абсолютно заслужено първо място :-) Желая ви много успех, все така хубави рецепти и малко повече свободно време :D


  11. Да, заслужено е отвсякъде и аз вече пробвам разни ваши предложения:)). Честито и давайте все така, един път сте, Маги & Крис!!


  12. И честита Баба Марта също така:)). Здрави и засмяни да сте!!


  13. Поздравления!
    Четох статията и много се зарадвах! :)


  14. Поздравления! Харесва ми, че освен традиционни ястия, съвсем виртуално поднасяте и интересни неща. Смело напред!

    (Може ли да си изпрося статия за подправките, които ползвате основно? Аз експериментирам доста в последната година, мъча си семейството с измишльотини с риган, мащерка или майорана…)


  15. Ами не знам – с всяко ястие използваме различни подправки, като че ли нямаме предпочитани освен задължителните сол и пипер меланж (смес).

    Ако минеш през рецептите, едва ли ще откриеш нещо, което се повтаря по-често, като че ли.


  16. начина по който пишете за храната и готвенето е удивителен.да чета блога ви ми доставя по-голямо удоволстие от самото хранене.освен това рецептите ви са отлични.
    отивам да добавя готвенето към списъка с мойте хобита
    благодаря ви


  17. Мерси за милите думи :)
    Само ако имахме време да го правим и по-често….



Вашият коментар

