h1

Проба, проба…

март 25, 2007

dsc00121.jpg

Когато бях малка, винаги ми ставаше лошо в колата. Единственото нещо, в състояние да ме въодушеви и да ми излекува стомаха моментално, беше знакът „за ресторант“ – въпросните нож и виличка. Не че много си падам по тенденцията да се умаляват съществителните, но така съм го запомнила този знак, така и ще го напиша туk.

Толкоз за името.

Този блог е плод на лакомията, меракът за готвене и фантазията на мен (аз съм вляво) и Магдалина (а тя – вдясно), другото славно „гурме“. И двете четем готварските книги като романи, готвим със замах, обичаме да се храним и да храним другите и не ни е страх да опитваме нови и екзотични манджи. Ще се стараем тук да публикуваме снимки и рецепти за сполучливите ни (или не) кулинарни творения. Какво пък, понякога и грешките са вкусни.

Надяваме се да сме ви от полза.

Крис

9 Коментари

  1. i highly recommend the cookbook on the far right. very nice!


  2. Поздравления, Крис!
    Имам и една молба.
    Ще се радвам, ако ти и твоята съратничка споделите с читателките/ите повече рецепти с блендер.
    Благодаря на редакцията!
    :)))))


  3. rani, you so deserve a place in this blog. maybe you can contribute? i know it won’t be the same as cooking together, but…
    i can’t wait to make the „wacky cake“ with you one day!

    тино, :)))

    разбира се! рецептите с блендер са от първостепенна важност! но мисля също, че може всяка рецепта да бъде адаптирана към блендера. ммм, пълнена пуйка в блендер (на порции, разбира се, че няма да влезе цялата)…как ти звучи? потекоха ми лигите!:))


  4. baby dude, i would love to work on recipes with you. no other person. if only we could and then, to top it off, we could take photos of shino (with lomos– colorsplash, fisheye, series of four…, nonetheless) fondling, salivating over and licking our creations.

    the only thing that i can contribute now is: malt-o-meal. my dad brought two boxes from the u.s. to france. it’s all i can think about eating. haven’t had it in years. now if only i could find a spoon full of creamy skippy to stir in there as well.

    love you,
    cooks
    ;)
    hey, i never realized the double entendre in that nickname.


  5. Хахахах, изроде, пуйка в блендер!!! Не! Не мога да спра да се хиля 10 минути. За мен пуйките и всички други живини са табу, ама може да тествам пармезан и гъби в блендер!
    Днес ме мързи да готвя и чакам да ми донесат китайско по домовете в картонени кутии.
    ХаУ!:)


  6. Готини рецепти, хитроумни коментари, симпатични мацки. Могат да готвят. Доста яко. Браво.


  7. Крис,Маги…поздравления за чудесния блог.Днес за първи път влязох в него и вече си набелязах доста рецепти ,които да направя! Браво ,момичета!


  8. VAY ANAM VAY! Super ste-shte probvam vsi4ko!


  9. Браво момичета!Чудесни сте.



Вашият коментар

